diumenge, 4 d’octubre del 2015

Presentació d'un Estudiant

Hola companys del metaloide , sóc en Yannick, alumne de 4t ESO de l'institut Carles Vallbona. Ja fa quatre anys que estic aquí i espero que l'any que ve faci algun batxillerat.
Encara no he decidit quin batxillerat vull, però no és un tema que m'atabali.
Sóc esportista. Practico handbol des de fa sis anys.
Una de les coses que m'encanta fer es passar-me tot el cap de setmana a l'ordinador, ja sigui jugant o fent altres coses.
No destaco per la meva escriptura (es nota xD), m'agrada més conversar. Segur que en aquest text hi ha faltes d'ortografia (ja no perquè està corregit).
Si hagués elegir algun tipus de text, em decantaria pel narratiu.
Vinga  fins un altre companys del diamant!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada